Dalsnibba, střecha Norska nebo pohledy z ptačí perspektivy - Cool příběhy

Dalsnibba, střecha Norska nebo pohledy z ptačí perspektivy

Říká Ruslan Yunisov: „Toto místo nově definuje člověka k přírodě a její krásu Je to všechno odlišné, neobvyklé a dokonce i trochu nereálné tyto a tisíce dalších myšlenek vír hnal přes mé mysli, když jsme vylezli na horu Dalsnibba (Dalsnibba), což nás vede .. bylo slíbeno skvělý výhled na Geiranger fjordu. dostat k této hoře, budete muset jít na silnici číslo 63. na kterém se vine Trollstigen a Geiranger, který prochází. "

(Celkem 26 obrázků)

1. Poté, co jsme opustili vesnici Geiranger a stejnojmenné pobřeží stejnojmenného fjordu, vyrazila cesta do hor. Někde náhle a s ostrými otáčkami někde takhle.

2. Velmi malebné místa! Bylo by to rutinné řídit celou cestu. Podívejte, jaké krásné malé domy na skále. K nim však žádná cesta není, kromě procházení bouřlivou řekou a vzhůru.

3. Vodopády v Norsku nikoho nepřekvapí, jsou všude.

4. Tam, pod, zůstal Geiranger.

5. Po údolí začne cesta znovu stoupat strmě nahoru.

6. V minulých zprávách jsem se zmínil o zvláštnosti Norska, která spočívá v prudké změně situace po mírném vzestupu. Tady výška je jen přes 1000 metrů, ale žádné stromy, jen kameny, mech a sníh, jen hardcore!

7. Cesta RV63 vede až k tomuto místu.Zde se musí řidič rozhodnout, zda vyšplhat nebo jít dál. Značka Dalsnibba s ikonou "Sight place" říká, že jsme dorazili na adresu a musíme jít nahoru.

8. Ale před tím děláme několik výstřelů na břehu jezera s obtížně zřetelným jménem Djupvatnet. Ale to je to, co nemůžete od něj odnést, takže je to elegantní barva vody. Bylo to hluboké modro-modré jezero! Slova nemohou zprostředkovat, musí být vidět!

9. A kolem atributů drsné severní přírody.

10. Po několika desítkách metrů zotavení musíte na tomto místě zastavit. Jedná se o místo platby za výstup na horu. Automobily budou muset zaplatit 100 korun – to je asi 560 rublů.

11. Stoupáme výš a najednou najdeme malebný dům na skále po silnici. A ano, tato fotografie ukazuje barvu jezerní vody.

12. Zde je úzká a strmá cesta, která vede k vrcholu.

13. Přehled kolem se stává širším.

14. Zkontrolujte serpentinu. Ach, jak mám rád horské silnice

15. A tady jsme na vrcholu, v nadmořské výšce 1476 metrů nad mořem! Seděli vedle auta z Ruska. Na samotném místě není nic zajímavého. Zde stoupat kvůli výhledům kolem parkoviště.

16. Zde je kus silnice RV63, podél kterého jsme se vyšplhali na vidličku v Dalsnibbu.

17.

18.A to jsou poslední metry silnice na hoře.

19. Kolem krásy! Opravdu?

20. Říkají, že slunečné počasí je tam asi jednou za týden. A to znamená, že tady zde stoupá mnoho lidí a nedokáže vidět polovinu všeho, co je vidět za jasného počasí. Měli jsme štěstí na počasí. Ano, byla větrná a později začala pršet, ale viditelnost byla dobrá. Někdy se objevilo i slunce!

21. Mlha a mraky vytvořily atmosféru samotného Norska, což bylo v mých představách o této zemi před cestou.

22. A toto je reklamní pohled na fjordu. Pro jeho tisíce a možná i desítky tisíc turistů sem přijde každý rok. Pravděpodobně koneckonců tisíce, protože přístup na tuto stránku je otevřen jen pár měsíců v roce, zbytek času je cesta uzavřena kvůli sněžení. Odtud můžete vidět celé údolí vedoucí do hor a kus Geirangerfjord v dálce.

23. Po chvíli začalo pršet a my jsme se opírali o auto a čekali na další roztržení v mracích a slunečních paprscích. Mezitím pokračovaly setkání s krajany. A trochu více chatovat s jedním rolníkem. Sám se k nám přiblížil a požádal v angličtině s britským přízvukem a neviděl nás před několika dny na Lofotenu? Byli jsme rádi, že jsme už byli uznáni. Ukázalo se, že ve své vlasti měl také "Škoda Yeti", proto si na nás vzpomněl.

24.Bez čekání na slunce se rozhodli jít zachytit trajekt zpět. A tady se zdálo, že příroda se lituje a před námi byla vytažena duha.

25. Rozloučit se s horami a jezerem.

26. A jdeme dolů. Opět platí, že Geiranger fjord a voda opět serpentinami Eagles, parní, silniční, kempy, wi-fi, večeře a spánek. Velmi bohatá zkušenost dne se ukázala!

Cesta k Dalsnibb a pohledy z něj hluboce prořezávaly do paměti a zanechaly jen příjemné dojmy. Obecně lze říci, že se Norsko na této cestě rozhodlo, že se nám co nejvíce otevře. Až do dnešního dne nás upřednostňovalo počasí, ale další den začaly deště. Ale už to nebylo důležité, protože bylo načase, abychom se dál vrátili.

Generální sponzor expedice:
Make ŠKODA ve tváři oficiálních prodejců v Petrohradě Neon-Auto a Pulkovo Auto.

Sponzoři expedice:
Advant-pojištění – pojištění turistů, nákup služeb online na webu po dobu 5 minut.
ComfortWay – lídra na trhu mobilních internetových služeb pro cestující. Pracuje po celé Evropě!
Terra Mag Store a značky TALBERG – profesionální vybavení pro pěší jakoukoli složitost.
Značka mobilní elektroniky GiNZZU – vodotěsné, nárazově odolné smartphony a telefony s vestavěnými vysílači.
Kibermag – internetový obchod s kufry na střeše automobilů, jízdních kol a lyžařských vleků, košů a krabic pro přepravu zboží.

Informační partneři:
Livejournal.com
Společenství bloggerů z Petrohradu
Portál Bigpicture.ru – novinky na fotkách
Služby Blogun.ru – reklama na blogy a sociální média.